esrali_34 annevekizii 4 yaş hala çok erken uyandığı zaman öğlen uyutuyorum 🤓🙈 öğlen uykusu sanki Çocuğu büyütüyor gibi geliyor bana
simseklivekalpli annevekizii büyük kızım 2 yaşına girmemişti. Oğlum 3 yaşında bıraktı. Kızım da 2 yaştan beri sallantıdaydı 2.5 yaşında bıraktı.