mahirm bana ckk olur o yüzden hic doktora goturme geregi duymadim ogluma da olmustu bir kez. Gece bebek uyuduktan sonra antibiyotikli kremi oraya bolca surun yara bandiyla kapatin sabaha toplanmis oluyor soyle bi baski uygulayinca firt diye cikiyor iltihap ordan. Akmasi lazim yoksa icerde agri yapmaya devam eder. Bir gecede geçmişti oglumunki, ikinci gece de garanti olsun diye sürdüm hicbisey kalmadı.