Kızlar bebeğim 11 ay 22 günlük 1 nisanda dişleri çıkmaya başladı altta 2 diş üstte ki damaklar komple şiş kayınvalidem doğum gününden sonra sünnet ettirelim diyor ama çocuk diş çıkarma sürecinde ben desteksiz ve gurbette çocuk büyütüyorum sünnet olduğu zaman kaynanam 4-5 gün kalıcak sonraki süreç yine diş sancıları sünnet ağrıları olcak hem ben zorlanacam hem bebeğim acı çekicek ben açıkçası sünnet taraftarı değilim ama eşimde yaptıralım çıksın aradan diyor siz diş sürecinde sünnet ettirdiniz mi ve nasıl yönettiniz süreci bebeğinizin durumu nasıldı