Merhaba arkadaşlar 6 aylık oğlum var ek gıdaya başladık meyve ve arı mama yediriyorum su anda beni emmiyo gün içinde aciksa bile bu iki defa cekiyo birakiuo sadece kokusunu alıyo ama arı mamayı cok severek isteyerek yiyo dün gece emerken tiksindi kaç defa başına gelen var mı sizce beni birakicakmi?😞😭