Bebeğin gelişimin de bir sıkıntı yoksa düşük tehlikeniz yoksa doktorunuza danışarak emzirmeye devam edebilirsiniz.Sadece 5.aylık hamileyken sütünüzün kıvamı değişecek azalmış gibi olacak aslında kolastrum salgılanacak bu da bebeğiniz için çok sağlıklı .Sonraki aylar sütünüz eski haline dönecek ve Doğumdan sonra 2 bebeğinizi de emZirmeye devam edebileceksiniz.Telaş yapmayın yurt dışında bir çok anne tandem yöntemiyle hem bebeğini sütten kesmiyor hem de kilosu ve sağlığı gayet yerinde olan bebeklerini kucaklarına alıyorlar.Rabbim iki bebeğe de yetecek kadar süt veriyor siz sabredin doktorunuza danışarak emzirmeye devam edin.