Kızlar kiradayım. Evim çarşı sayılabilecek bir yerde çok kalabalık park vs yok. Araba için park yeri bulmak işkence. Neredeyse her gün arabayla çıkmak durumundayım döndüğümde asla park yeri bulamıyorum. Kızımı oynatabileceğim park bahçe birşey yok malesef yol üstündeyiz. Kiramız çok uygun 13 bin.
Şimdi sırf kızım için çıkmak istiyorum siteli güvenlikli bir yere. Hem arabayla girip çıkmam kolay olur hem her gün parka indiririm kızımı. (Fizik tedavi alıyor 4 yaşında park bahçe nimet olur benim için)
Ev bulduk 4+1, 180 metrekare. 30 bin diyorlar kiraya. Site 10-15 yıllık. Evin içi güzel temiz. Merkezi yerde konumu eşimin işyerine çok yakın.
Siz olsanız ne yapardınız? Ve çok büyük ev baş etmek zor olur mu temizlik açısından. Nefret ediyorum temizlik yapmaktan 🫠