Kızlar merhaba 4 gün önce vajinal doğum yaptım dikişlerim var yavaş yavaş iyileşiyorlar fakat dikişlerimin hemen yanında sivilce gibi bir şişlik var enfeksiyon galiba yanma yapıyor kontrolüm perşembe günü o güne kadar yapabileceğim evde önerebileceğiniz bir şey var mı çok yanıyor çünkü oturup kalkarken batikon sürüyorum kuru tutuyorum bunlar haricinde önerebileceğiniz bir krem vs var mı