Arkadaşlar kızım 22 günlük szorunlu sezeryan oldum ilk dört gün pek sütüm gelmedi sarılık olduk ve yükseldiği için doktor mama vericeksin dedi 60 ml ile başlattı biberonla takviye verdiler hem yatışta hem kontrollerde. bir haftamız hastane geçti nerdeyse sütüm gelince ben mamayı azaltım memeye geçtim bir sıkıntı yoktu çok güzel emiyordu sütümde çoğalıyordu kontrolde kilo alımı yavaş dediler yine biberon verdiler o günden beri savaş halindeyiz kaşık biberonu tükürüyor almıyor şırıngay biberon meme karman öorman gidiyoruz memede hazır süt birikince onu emiyor arkadaki yağlı sütü meme yumuşadığı an bırakıyor ağlıyor çırpınıyor mama verene kadar katılıyor resmen ağlamamaktan yaşayan yada çözüm bilen var mı lütfen destek olun