Merhaba canlar biberon iyi birşey değil diyen çok kişi duydum. sütü bardakta içiyor elizkuş hep ama bi uzun yolculuğa,dışarıya vs çıktığımda çok zor oluyor .biberonu bebeklikten beri sevemedi almadı hiç hangisini denediysek . Ağustosda 2 yaşına giricek .biberonu alıştırabilen oldumu bebeğine nasıl yaptiniz