aysemsi10 ne zamandır kullanıyorsunuz d vitaminini. Oğlum 15 aylıkken doktora sormuştum bizimde çok açıktı. Doktor 18. Ayda bakalım ona göre d vitaminş başlarım demişti. 18 ayda gittiğimizde kapanmıştı, 1.5 1.5 gibi açıktı. Yaz dönemine gelmişti bol bol güneşe çıkarmıştım. Sizde güneşli bir yerdeyseniz güneşe çıkarın