9 buçuk aylık oğlum gece uykusuna geçerken yuvarlanıp duruyor emekleme pozisyonu alıyor beşikten tutunup ayağa kalkiyor bide bana bakip gülüyo iki tarafina yastık koyuyorum dönmesin diye yok o yastikların tepesine cikiyo yine de donmeyi basariyo nasil uyutucam ben bu çocuğu şuan kendi kendini salliyor besiğe tutunmuş 😭