Selam anneler 🙋🏻♀️Özellikle bebişi yaşını doldurmuş olan anneler sürekli sosyal medyada klasik “bunlar daha iyi günlerin sen bi’ de şu ayı gör” , “şu aydan bildiriyorum buralar fena gelmeyin” ciler çıkıyor karşıma 😄. Elbette haklılık payları vardır ama illaki büyüyecekler sağlıkla inşallah. Laf olsun diye açmadım konuyu gerçekten merak ediyorum 😅 Bebişinizde yaşadığınız iyi ya da kötü 3 “en” dönem neler ? Gazı,dişi,kaygısı,atağı vs merak ediyorum. Özellikle diş, ek gıda ve ayrılık kaygısı endişelendiriyor beni.Biz daha 4 aylığız benimkiler ;
- Hastalandığında hastanede geçirdiğimiz günler 😔
- Yenidoğan dönemi gaz sancıları💨
- Meme reddi- Uyku gerilemesi 💤