İyi geceler hanımlar benim 2 ay 87 günlük bebeğim var bebelac gold kullanıyorduk çok mennunduk ama kolik bir bebek bagırsakları gazdan doluymuş bide sürekli kesik kesik çıkarması vardı yedikten sonra reflü olduğu için bebelac gold ar aldık kusturmuyor ama sanırsam kabızlık yapıcak acaba ben mama yapımınımı yanlış yapıyorum kullanan varmı acaba