Geçenlerde ben de mastit oluyor gibi oldum göğsüm şişti taş gibi oldu emzirirken aşırı ağrı vardı el değmiyordu göğsüme elimi koyuyorum yanıyordu resmen. Ama tek çözüm emzirmek. Şu an çok acıdığı için öncelikle duşa girin orada sıcakla kanallar daha iyi açılıyor elinizde sağın biraz rahatlayıp yumuşadıktan sonra acısa bile dayanın emzirin benim öyle rahatlamıştı