sebur 16-17ye kadar yememizde içmemizde bir problem yoktu. Kahvaltı çok çeşit değilde tek çeşit yapardım. Yediği bazı şeyler vardı onları yapardım çoğunlukla. En azından tek öğünde olsa netti. Diğerleri yarım yamalaktı ama sonra oda kesildi. Ne olduğunu anlayamadım. Mamayla besleniyoruz biz. 19 aylık, artık onuda istemiyor. Mama diyor mamayı yapıyorum 2 yudum içiyor uykudan önce sonra ağzında biriktirip döküyor. Gece içerse içiyor sadece. Bu aralar bende ne yapacağımı şaşırdım. Çorba yada yoğurt tek bitirdiği şey. Onlada gün bitmiyor 🤦🏻♀️ boy-kilo bizimde güzel. Sabitlendi gibi bir şey aslında kilosu ama zamanında aldığı kilolar. Kalan boya gidiyor. Ama yemedikçe bende üzülüyorum