kubyus 10buçuk aylık yemek yedirtikten sonra sivenonun bebek sabunuyla elini falan yıkıyorum ağzınıda çok yağlıysa yıkıyorum bazen ama uygun mu bilemedim sabun ağzına kaçarsa birşey olur mu ya 🥲
anonimli Ağzını normal suyla yıkayın yeterli Bizler de yemekten sonra ağzımızı nasıl normal temizliyorsak öyle Sonuçta kaçma ihtimali var sabunun