eymen_yigit bizde aynı durumdan müzdaripiz şırıngayla temizleyince temizlenmiyordu burnunun içindekiler çıkmıyodu bende burun temizleme kiti aldım şişesine serum fizyolojik koyup burnuna yavaş yavaş sıkıyorum burnundaki çıkana kadar kocaman kocaman sümük çıkıyor mukuzlu şırınga yetersiz kalıyomuş demeki grip oldu işte onunla temizleyerek atlattık sayılır ilk başlarda boğulacak gibi oluyordu gece hele boğulur gibi oluyodu başından ayrılmaya korkuyodum şırıngayla serum sıkıp aspiratörle çekmeme rağmen bitmiyodu ama burun temizleme kitindeki şişeyi kullanınca geçti tuzu değil sadece şişe şişenin içine aynı serum fizyolojik koyuyorum