Kızlar birazdan yeniden test alıcam benim adetim gecikti 4. Günü 5.. güne bağlayan gece uyanıktım birşey boşalır gibi oldum baktım pembe akıntı geldi sonra ben uyudum sabah da doktora gidip beta vericektim sabah kalktım lavoboya girdim normal adetim gelir gibi kanama gelmeye başlayınca bende adetim geldimdiye doktora gitmedim 2 gün geldi sonra 3. Gün lekenlenme akıntı tarzda geldi tekrar kesildi normalde 4 gün sürer 5.gün azalır 6. Gün bitmiş olur artık bu gwciktiği dönemde test yapmıştım silik çıkmıştı 2 gün gelip kesiilince şüphelendim hiç başına gelen varmı adetim normal kırmızı gibi geldi