hghg ben de benzer bi endise tasiyodum. Ama duzeliyo oyle olmuyo merak etmeyin. Yan yatirmaya devam edin bence. Zaten kafasini oynatmaya baskayinca duz de yatcak yan da yatcak. Su an 5,5 aylik benimki. Kafasini kontrol edemiyorum. Genelde duze yakin yatiyo. Yan donmesini bekliyorum o zaman tekrar sag sol yapabilirim