Merhaba, bebeğim doğduğundan beri molfix premium kullanıyoruz, şimdi ürün değişmiş yorumları kötü olduğu için almak istemedim smart fit olmuş. Beden tutturamadığım için normal molfix + almıştım onda da bebeğimin karnında kaşıntı yaptı, bi de lastik izleri oluyor.
Çok sık bez değiştiriyorum, prima mı alsam daha uygun bi bez önerir misin? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim