Adetim normalde de üç beş gün geç olurdu ama bu sefer iki aydır regl olmadım
Çocuk düşünüyoruz artık eşimle regl düzensiz olunca daha da bir zor olur diye düşünüyorum artık
Hastaneye gittim bugün regl başlatmak için iğne vurdu doktor bir hafta içinde regl başlar dedi sonra hormonlara felan bakacağız iğne olan warmi benim gibi kaç gün sonra kanama başladi muhtemelen stresten böyle oldu ama işte sıkıldım sürekli test yapmadan negatif görmekten regl olsam enazindan rahatlicam