Kızlar bazen bir memeyi 5-8-10-20 dk emiyor değişiyor yani.Memede çok çabuk uyukluyor ve kısa sürede uyanıyor.Aç olduğunu düşünüyorum peşine sağım sütümü anti kolik biberonla veriyorum ortalama 60 ml.Hepsini bitiyor ve uykuya dalıyor.Aşırı üzülüyorum.Halbuki 2-3 saat dura dura dönüşümlü emzirdiğim de oluyor doymuş olması lazımken biberonu da içmesi soru işareti.Sütüm vsr sıkınca görüyorum.Sürekli emzirmeye çalış ve sağım yap derken 10 günde bunaldım.Sizde durumlar nasıl?