ozdenizzz Arkadaşlar benim kızlarım ikiz 11 aylık gündüz asla formül mama içmiyorlar fakat gece 3 kere 150 ml içiyolar. Zamanı geldi mi nasıl bıraktıracam.
kedili1anne ozdenizzz gece beslenmesi 9. Aydan itibaren bebeğin durumuna göre kesilir diyor doktorlar Bende gece emmesini azaltmaya çalışıyorum ama ortalığı yıkıyor
ozdenizzz kedili1anne benim de çok zor sanki kurulu gibiler birde asla açlığa tahammülleri yok. İçmeseler bıraksalar falan yok dibine kadar içiyolar.