Kızlar bebeğim hastane de yattı 5 gün ağırlaşmış bronşit geçirdi nefesi çıkmıyordu emmiyordu da iştahı yoktu daha da az iştahı bir hafta oldu hastnden çıkalı,bebeğim zayıfladı baya çok üzgünüm sütümün ona yaramayacak mış gibi hissediyorum iki aylıkken 5200 Gr olmustu,doğum kilosu 2910. şuan hiç kilo almadı ne yapsam ya nasıl toparlanır eskisi gibi bunun için ne yemem lazım anne sütü ile besleniyor sadece bir hafta sonra 3.ayı bitiyor