zhr61
Kızım da üç buçuk yaşında bugün kreşe götürdüm bir iki çocuğa vurup , öğretmeni başka birinin ekmeğini yememesi için uyardı diye ağlamış bağırmış ekmeği yere firlatmis, evde de herşeye sorun çıkarmaya başladı kardeşi olacak dediğiniz gibi oturmak ne bilmiyor , yani çocuklar bambaşka biz de yeni öğreniyoruz bunları çok akıllı çocuk normalde şimdi gelin görün akıll diyebilir miyiz 😢