love_momy Rota ve menenjit aşısı yaptıranlar biz 3 ay 6 günlüğüz rota aşısı oldu nımenıx aşısı oldu bexero ile beraber istersek sonrada yaptırabilirız dendı doktor dedı bexero 4.ay asılarından 2 hafta sonra olucak 5.ay da rota aşısı olucak kafam karıştı benim nımenıx rota ile 5. Ayda mı yaptırıcaz yoksa artık 13. Ay yazmış doktor
seval868_ love_momy 3 doz galiba bizim süreçler 3. Ayda hepsini olduk ilk rota sonra diğerleri , 5. Ayda devamı var ve son dozları 2027 ocak ayında 5 Mart rotarix 17 Mart nimenrix ve bexora Mayıs ayında aynı günlerde 2. Dozlar
Gokturkmom love_momy 3-5-13 olarak planladık menenjiti hepsini ikişer doz olacak şekilde planladık ayrı ayrı düzeni bozulsun istemedim çünkü bütün aşılarda ateş yaşadık. bexero ve nimenrix uygulandı Rota da 2-4.aylarda yapıldı.
sarikavun love_momy rota 2-4 yada 3-5 aylarda yapilabiliyor ama menenjit asilarinin birsuru farkli planlamasi var doktorunuz yazmistir zaten yaptigi tarihe gore planlamasini.
love_momy seval868_ bız de rota ve nımenıx olduk bexero da 4.ay asılarından sonra olucak anlamadım şu nımenıx 3 doz bexero 2 doz şimdi bunların hepsini olucak mı yoksa nımenıx+bexero+nımenıx olup bıtıcek mı
love_momy Gokturkmom aynı şekilde planladı doktor bızım de 3+5+13 bu asılarım doz miktarı biri 2 biri 3 bunların hepsi uygulanacak yani ya ben uykuluydum doktor tam anlayamadım planladı ama kafam karıştı
seval868_ love_momy rota 2 doz, diğerleri 3 doz. İsterseniz doktorunuz ile aşı takvimi oluşturun sizinkisi çok karışık olmuş
Gokturkmom love_momy Bu şekilde vuruldu bize anlamanız için detaylı yazdım. Bizim rota erken başlandığı için menenjit aşıları ile denk gelmedi ama denk gelirse de aynı gün yapılıyor diye biliyorum yine sorun hemşirenize doktorunuza
love_momy Gokturkmom anladım teşekkür ederim ağır gelir diye ikisini aynı anda yaptırmadım aralıklı yaptırıcam bende teşekkür ederim 😇
love_momy seval868_ doktor ile danışarak plan oluşturduk şu an 3 ay 6 günlük ben nımenıx ve rota aşısı oldu 4. Ay asılarından 2 hafta sonra da bexero olucak 5. Ay da rota ve nımenıx olucak 6.ayda da bexero olucak diğerleri 13 ay da olucak
seval868_ love_momy şimdi anladım evet bizim doktorumuz sağlık ocağındaki aşılarla denk gelmesin diye plan yaptı ki çocuk bünyesi zorlanmasın diye sizinkisi hepsini denk getirmiş