ful benim kiziminda yuksek cikiyordu bende cok telaslanmistim ama bencede mama ve yediklerinden kaynaklaniyor olabilir biz hemetolojiye kadar gittik orda da detayli kan falan bakildi doktor en son diyecek bir sey bulmayinca yuksekliginden korkmuyoruz genelde düşüklugunden korkuyoruz diyip gonderdi bi daha da vaktirmadim belkide baktirmam lazim bilemedim ama iciniz rahat olsun bir sey yok