Pembepremses24 Kızlar çok pahalı olduğu için 2. El almak istiyorum elinde olan ve uyguna verecek olan var mı
alpmila Pembepremses24 şimdi siz yazınca bir gardrops a bakayım dedim insanlar şaşırmış gerçekten sıfır fiyatına satıyorlar şaka gibi
UykuPerisi_ Pembepremses24 Bende almak istiyorum ama gerçekten pahalı. Zincir marketlere geliyor diyorlar ama onunda bulabilirsen dediler kalmıyormuş.
Pembepremses24 alpmila Evet şok oldum 2500 tl ye almış 2400 tl ye satıyor yani 100 tl daha veririm sıfır alırım saçmalık
hasrettecas Ay olan varsa bana da ulaşsın gerçekten çok pahalı normal bir fiyata bulsam alıcam hemen Bemde
eliiifogz hasrettecas @Pembepremses24 @UykuPerisi_ kaç yaştan sonra oynar çocuklar manyetik blokla benim kızım 14 aylık ilgisini çeker mi acaba
UykuPerisi_ eliiifogz benimki 14 aylık. Yeğenimde var oraya gidince başından aşamıyoruz çocuğu o kadar seviyor ki ) baya oyalanıyor bunlrla. Bende arıyorum işte bulabilirsem bakalım
Duruecemm Pembepremses24 25 parça aldım daha yeni 1545 tl ye ama çok ilgilenmedi ilgilenirsen 800 e bırakırım
ayazannesii Pembepremses24 @nilemmur bakarken bu satıcıyı buldum bu satıcıya bak 390 tl yazıyor yeni etiketli kutu yazıyor