-sevimlipolyanna- Her yere baktım ama yok. Eşim doğum günümde almıştı benim için hem maddi hem manevi değeri var ya. Çokta severek kullanıyordum. Ama yok ne yapacağım ben şimdi çok üzgünüm ooof 😔😔
gizem1111 -sevimlipolyanna- süpürgeyle çekmiş olabilir misiniz bi bakın torbasına isterseniz yere düşmüştür süpürürken gitmiştir belki ya da rabot süpürgeniz varsa
acimavi -sevimlipolyanna- kızımın altın künyesi kaybolmuştu ama evde olduğuna emindim. Ethem dede yaptım, günler geçti, bir gün kızımın nevresimini değiştirirken yatakla tahta kısmın arasında buldum
busrastattz -sevimlipolyanna- biri daha yazmış bende yaziyim pırlanta yüzüğüm kaybolmuştu ethem dede yaptım anında buldum ya bi deneyin😵💫
aybiduranne Yani kocakarı işi gibi gelecek ama Ethem dede yapın ben kaybolan eşyalarımı hep o şekilde buldum
KLORAK -sevimlipolyanna- kapının arkasına geç “Ethem dede ethem dede gömlegi keten dede altın küpelerimi bukursan 40 göbek atam dede” De ama bulunca göbek atmayı unutma
aybiduranne -sevimlipolyanna- ethem dede Ethem dede gömleği keten dede altın küpemi bulursan 3 göbek atam dede diyin (ama bulduktan sonra göbek atmak şart)
acimavi -sevimlipolyanna- internette araştırdım, bir çorabı ‘Ethem dede Ethem dede, gömleği keten dede’ vs. söylenen sözü tam hatırlamıyorum, o sözleri söyleyerek tek bir çorabı banyo kapısının koluna bağladım
mehmet_han Kevser suresi okuyun Allah kulunu geri çevirmez. Gerekirse her gun okuyun. Hayatınızı bile güzel anlamda etkiler. Bulursanız bana yazın lütfen.
-sevimlipolyanna- mehmet_han Yaa ne güzel bir yorum olmuş bu 🥲 Sabahtan beri evin içinde Ethem dede diye gezeceğime Kevser suresi okusaydım ne güzel sevap kazanırdım 🙈
balkizlar -sevimlipolyanna- ethem dedeye biz 3 ihlas 1 fatiha okuyoruz 😅 arkadaşınki göbek atmalıymış ama 😅