Kızlar merhaba, 9 gün oldu doğum yapalı acil sezeryan oldum. Bebeğim 40 haftalık doğdu. Genel anestezi olduğum için sütüm 3 gün sonra geldi o güne kadar manayla biberrondan beslendi. Sağım yaptıkça sütüm geldi şuan biberonla sütümü veriyorum . Bir yandan da emzitmeye çalışıyorum ama hiç emmeye çalışmıyor her türlü tutuşu denedim sürekli yanaklarını uyarıyorum emmesi için ama hiç birine tepki vermiyor. Sizce boşa mı uğraşıyorum veya biraz ara mı vermeliyim . Aynı süreci geçiren var mı. Her türlü tavsiysiyeye açığım yeterki çocuğumu göğsümden yedireyim .