Busrabsr 2,5 yaşındayken benim kızımda bi süre öyle yapıp yürüyordu çok rahatsız oluyordum ben korkuyordum acaba bi sıkıntı mı var diye içten içe kendimi yiyordum bi gün kayınvalidem de fark etti ama bunu sürekli yapıyordu sonra bi süre düzeldi yürümesi koşması sonra tekrar yapınca ilgi cekmek için yaptıgını fark ettik bunun için doktor randevusunü almıştık ama randövü günü gelmeden fark edince iptal ettik şimdi yapmıyor artık sizinde öyle olabilir mi bu arada kızım üç yasına girecek haziranda