mutluannee7 mhrakzlslan dertlimom fatmanurbilici alyakusum34 bet1903 Kizlar bı telegram grubu kuralım mi premetur annelerle sadece Şubat’ta doğanlarla isterseniz kuruyim güzel bi anne grubu olur
dertlimom fatmanurbilici hayır suan 3 ay 15 gun oldu doğalı küvezde 10 gün kaldı sadece 2300 kg doğdu suan gayet saglıklı bır bebek 5200 kg
fatmanurbilici mhrakzlslan maşallah allahım esirgesin benim oğlum da 1200 gram doğdu ve 33+1 39 gün oldu hala hatıyor kaç kilo oğluna çıkardılar bir de kilo alımı nasıldı
mhrakzlslan fatmanurbilici sağol canım. 2300 olunca çıkardılar emme refleksi gelişince çıktı diyebilirim. Sizin şu an kaç kilo oldu ?
bet1903 32+4 de ikiz doğum yaptım kızım 1320 Oğlum da 2400 doğdu oğlum 15 gün kalıp çıktı kızımda 42 gün kaldı çıktı
mutluannee7 alyakusum34 dertlimom Ekledigim bağlantıyla telegram dan girebilirsiniz https://t.me/+xGjNpil810xlYTlk