mirayuc kıyamam ya çok tatlısınız bende ilk kez anneliği yaşıyorum şuna güvenin bebeğinin ihtiyaçlarını zamanla en iyi gözüne bakarak dahi anlayabileceksin annenden önce sen atılıp o ihtiyacı karşılayacaksın o kıvama geldiğinde vay be pro oldum annelikte diyosun yetersiz asla değilsin ne anneler var sen sadece bebeğine odaklan gerisi cidden geliyor hemde büyüdükçe daha da kolaylaşıyor ben sana güveniyorum, daha şimdiden bunu düşünmen bile ileri ki aylarda bebeğin için ne kadar ayrıntılı düşüneceğini buradan anlayabiliyorum 😊