Ya kızlar aylar oldu kızımın gözünde sürekli arpacık çıkıyor damla vs kullandım geçmedi işte iki üç doktora gittim yok olmuyor. Acaba nazardan mı dedik okuttuk olmadı üzerlik yaktım evde acaba işe yarar mı diye oda etki etmedi. Bi gözü geçiyor diğer gözünde başlıyor. TTO köpük ve ıslak mendili aldım 1 hafta oldu onunla sabah akşam yıkıyorum mendili de dışardan falan gelince öyle kullanıyorum ne zaman etki eder acaba daha ne yapabilirim ??🥲