yakaignesi rüzgarda hasta olmaz soğukta da hasta olmaz olsa 3 yıldır benim kızım hasta olurdu doğduğundan beri çıplak dolaştırıyorum evde dışarda yağmurda çamurda. hiç üstüne titremiyorum kat kat giydirmiyorum. çocuk mikrop kaparsa hasta olur o da bağışıklığı düşükse, yoksa yine hasta olmaz. bağışıklığı kuvvetliyse mikrop kapsa dahi etkilemez onu yener ya da hafif atlatır ama yemek seçen yemeyen bağışıklığı düşük kan değerleri kötü bir bebek veya çocuksa sık sık hastalanır. sık ilaç kullanmak da alışkanlık yapar ben ilaç kullanmıyorum evimde ilaç bile alıp bulundurmuyorum. hasta olduğunda evde bişeyler yapıyorum geçmesini bekliyoruz. (en son 2 sene önce enfeksiyon gecirdi) o zamandan beri hasta olmaz. aksine çok üstüne titrenilen sıkılan çocuk hasta olur ben 2. çocuğuma hamileyim doğsun bunu da aynı sekilde büyütücem.