Öncelikle oğlum konuşmuyor sadece kelimesi var . Üçüncü gündeyiz ama çok zorlanıyorum. Lazımlığa yaptırıyorum ama ısrarla bekle bekle günümüz banyoda geçiyor.. geceleri pek yapmıyor genelde hiç tek tesellim o. Acaba erkenden mi umudumu kestim bilmiyorum. İkinci gün kakasına sıkıştı diye bez taktım yaptı geri çıkardım. Sonrasında hiç takmadım bu sefer de altına yaptı biraz. Kakası gelince anlıyorum şekli şemali değişiyor ama asla yapmıyor lazımlığa sadece çiş o da çok zor yapıyor oyunla falan. Sizce bırakmalı mıyım yoksa devam mı etmeliyim