Layddiana ben omron kullanıyorum kızım 44 günlükken hastaneye yatmıştı çıktıktan sonra da evde biraz daha hava tedavisi olması gerekiyordu eşim bir medikalden almış omron hem hava veriyorum çocuğa hemde burun temizleme başlığı var harika çok memnunum alalı 1 yıldan fazla oldu iyiki almışım dediğim bikaç üründen biri