Cancancan aynı şey bizde de oldu bi ara ürolog bi arkadaşımızın o beyaz şeyin koruyucu tabaka görevi gördüğünü söylemişti. Gayet normal olduğunu söyledi yani. Akıntı gibi bi durum, kızarıklık ve şişlik olmadıkça önemli bişey olduğunu sanmıyorum. Temizleyecekseniz de makyaj temizleme pamuğunu ıslatıp temizleyebilirsiniz ki arkadaşımız da aynı şeyi söylemişti.