Benim 2. Doğumdan sonra aksiyete kaygı bozukluğum oldu. Uyku uyuyamıyordum Redepra 7,5 mg yanı bir tabletin yarısını verdi. Uyku sorunum gitti ilaç sayesinde ama bu aralar sıkıntılı dönemdeyim anksiyetem kaygım arttı. Doktor bunu verirken 7,5 mg uykuya yarar aksiyete kaygı bozukluğuna yaramaz dedi. Şimdi dr aradım ona danışacağım ama 15 mg çıksam mı diye. 1 hafta birçok problemi çözmeye çalışacağım ondan tekrar arttı bu sorunlarım. Eskiden stres yaptığım şeyler geçer giderdi şimdi en ufak sıkıntıyı vücudum kabul etmiyor. Hemen mide bulantısı kusma oluyor. Dualarınızı eksik etmeyin bitsin bu sürecim artık. Eski normal sorunsuz günlerime döneyim.