NehirK10 Kızlar selam 💕 Büyük ihtimalle plasenta previa olduğu için sezaryen olacağım . Siz olsanız neyi tercih ederdiniz: devlet mi özel hastane mi? Giden, deneyimi olan varsa paylaşabilir mi? çok teşekkür ederim
ElisaMom___ NehirK10 ben şehir hastanesinde sezaryen doğum yaptım özelden bir farkı yoktu hemşire doktor hepsi çok iyiydi odamız tuvalet tertemizdi yemekleri de çok güzeldi ama bence hastaneden hastaneye fark vardır Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
alikaspain NehirK10 plesanta previa devlette olur ki anne çocuğa yoğun bakım desteği olduğu icin çoğu özel bu riski almıyor
Beraninannesii NehirK10 Özel yada devlet fark etmez yenidoğan yoğun bakım desteği olanı tercih ederdim
2bebeannesi158_ NehirK10 merhaba hangi şehirdesiniz istanbuldaydanız çam sakuraya gidin üniversite özelleri dışında kabul etmiyorlar bende previia totalis ile doğum ettim
gkcmr Kesinlikle ve kesinlikle devlet hatta eğitim araştırma yada fakülte hastanesi.kaçıncı haftadasınız
NehirK10 2bebeannesi158_ İstanbul’dayım, Çam Sakura’da doğum yaptınız mı? Deneyiminiz nasıldı? Biraz gerginim açıkçası
gkcmr Haftadan önce olanlarda büyüdükçe yukarı çıkma ihtimali var ama sizin artık o ihtimal pek kalmamış gibi.previa olan gebeler normal doğuramaz ve doktorunuz bence size riskleri anlatmıştır.hangi şehirdeyseniz oradaki büyük ve kapsamlı bir hastaneye gitmeli ve takiplerinizi orada yaptırmalısınız
Seherr_ NehirK10 Valla şuan ki aklım olsa doğurmamayı hatta evlenmemeyi tercih ederdim bacım. Hayatta ve doğumda başarılar
2bebeannesi158_ NehirK10 ben iki yıl oldu orda previa ile doğum yapalı çok memnun kaldım hasta bezine kadar bağlayıp pijamamı giydirdiler
Rwerdst NehirK10 imkanınız varsa Zeynep kamilde yapın. Doğum sonrası katınız bile farklı oluyor. Perinatoloji bölümünde yatıyorsunuz. Sistem değişmediyse tabi :) Previa da özel tercih etmeyin bence. Çoğu almıyor zaten
Nurci NehirK10 eğer İstanbulda iseniz gaziosmanpaşa Avrasya hastanesinde atilla okur var şiddetle tavsiye ederim 9 ay boyunca gezmediğim özel devlet kalmadı hiç birisi doğumu kabul etmedi kanuni eğitim araştırmaya sevk etti bende orada doğum yapmak istemediğim için son şans bu doktora gittim okdar rahat ve sorunsuz bir doğum geçirdim ki oğlum 7 yaşında hala dua ediyorum kendisine
boymom1_ NehirK10 resmen travmam 29 haftalıkken öğrendim her hafta hastanede yattım özel de devlette kabul etmedi şehir Hastanesi’nde yaptım ve iyiki de orda yaptım bence şehir hastanesini düşünün derim geçmiş olsun sağ salim kucaginiza alın inşallah ❤️
yasemin0000 NehirK10 bende de aksesuar plasenta vardı kanama riski çok fazlaydı. Normal doğum başlamıştı hemen sezeryana aldılar. Üniversite hastanesiydi berbattı hastane. Ancak yoğun bakım vs yönünden tercih ettik
sakingibibiri @NehirK10 Kaç haftalık gebesiniz bilmiyorum ama ben de plesenta previaydım. Tam olarak kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama sanırım 28.hafta civarıydı bebek yukarı çıkmıştı. Belki sizin de çıkar
arvenella NehirK10 risk yüksekse şehir ve ya devlet hastanesini tercih edin bence. Özellikle donanımlı yenidoğan yoğun bakımı olan. Ben özele muayene gidiyordum bir sıkıntı olursa doğumda ne yapacaksınız dedim doktoruma seni şehir hastanesine sevk edeceğiz dediler. O yüzden şehir hastanesine geçiş yaptım kendim. Nitekim de sıkıntılı bir doğum geçirdim bebeğimin kalbi durdu ve acil sezeryana alındım. Şehir hastanesinde ilk müdahaleler genelde başarılı oluyor. Bakım ve temizliğe gelirsek iyiye de denk gelebilirsiniz kötüye de keza personel açısından da öyle. Ben sezeryan ameliyatına girerken anestezi uzmanında azar yedim o an cevap verebilecek durumda değildim. Ama sonrasında servise geçtim ve taburcu olana kadar hiç kötü personelle karşılaşmadım hepsi çok iyiydi özellikle hemşireler ve hasta bakıcılar Allah onlardan razı olsun. Biraz şans meselesi iyiye denk gelmek
idil35 NehirK10 merhaba ben plasenta previa totalistim rahim ağzını tam kapatıyordu özel hastanede oldum ama doktoruma ve ekibine çok güveniyordum çok şükür sorunsuz atlattık