Kızlar sorunum çok büyük acil sezeryana alındım genel anestezi altında doğum yaptım. Doğumdan sonra sütün iki gün hiç gelmedi mama verdiler bebeğe bu gün 9 gün oldu sağarak sütümü biberonla veriyorum ama zor oluyor memeye alıştırmaya çalışıyorum. Etkili yöntemleriniz varmı en hızlı nasıl geçebilirim