1bebek1cocuk1anne Bebeğimin yüzü böyle cokta opmuyoruz ama esimin kucaginda sakallari falan degiyor bazen ondan mi kendi elleride gazı olduğu icin surekli yuzunde ne kullansam geçer ne almaliyim
Rwerdst 1bebek1cocuk1anne bence bol suyla yıkayın sürekli yeni bir ağız mendilini ıslatıp silebilirsin sonra kurula ama. Eşinizde bu süreçte sakalını kesebilir ya da sakal hijyenine dikkat edebilir. En çok bakteri sakalda bulunurmuş.
Queen_Mommm 1bebek1cocuk1anne bizimkinde böyle bioderma atoderm ve kortizon kremi kullanıyorum arada bi kayboluyor sonra yine çıkıyor atopik benm kız bundan dolayı çıkıyor kızımda
hayalperest2310 1bebek1cocuk1anne bizde de öyleydi egzema başlangıcı gibi sonra çoğaldı ilk bioderma atoderm kullandık o işe yaramayınca bebenthol egzema olanı aldık geçti gibi ama doktor zamanla geçer dedi besin alerjisi olabilir dedi
yzx Bizimde buna benzerdi süt alerjisi demişti doktorumuz bizde la roche posay kullanmıştık o baya rahatlatmıştı
kimbumadam 1bebek1cocuk1anne Bioderma atoderm tavsiye edebilirim ben de , yalnız yine küçük bir kısımda deneyin bir sıkıntı olmazsa tüm cilde uygularsınız.