Merhaba kızlar, 1 yaşındayız diş çıkarıyoruz üst yan dişlerini.. iştah Deseniz eh işte idare eder derecede zorlamıyorum artık iyice inada bindirmesin işi diye.. ama şu gece uyutma işi beni mahvediyor. gündüzleri tek uyku yapıyoruz çünkü sabahları 10 buçuk 11 gibi uyanıyor dolayısıyla uyuması saat 2 gibi oluyor 1-1,5 saat kadar uyuyor. 4 gibi uyanınca tekrar uyutma gibi bir durum söz konusu olmuyor. Eskiden 2 uyku yapınca birincisini saat 1 gibi diğerini de 5:30 6 gibi yapardık ama artık büyüyoruz ve öyle olunca gece 12-1’lere sarkıyor uyuması. Velhasıl😊 gece uyutamıyorum. 10 buçuğa doğru yatağa giriyoruz ve inanın 1,5-2 saat kadar sallıyorum uyumamak için direniyor. Gülüyor ayaklarını havaya dikiyor vs. Sizlerde durum nasıl neler yapıyorsunuz. Help🙄