Dün çocuğumla oynarken bı anda elı gözüme değdı çok ağrıdı gözlerımde yaşlar aktı yanma içınde bırsey gırmiş gıbı oldu normal bakınca sıkıntı yok ama bırıne bakınca sankı bulanık oluyor çift görme yok fazla bulanık görmede yok uyudum geçer dedım belkı ağrısı geçtı ama hala bıraz batma sulanma oluyor yanma ondan dolayımı bulanıklaşıyor korkuyorum yarın randevu aldım. Göz doktoruna geçer mı kör mü olacam 😒