babyykar vy_ doktor önerisiyle 2 aylıkken bioderma nın büyük şişe nemlendiricisini aldım kızım 15 aylık hala bitmedi onu kullanıyoruz ve çok iyi geliyor bir yeri kızarsa bile hemen geçiriyor kesinlikle tavsiye ederim