merhaba ikizlerim 5 ay 6 günlük. 36 haftalık olarak doğdular her ay doktor kontrolümüz var gelişimsel bir sıkıntıları yok boy ve kg olarak aylarıyla uyumlu. ancak alerjen bir durum vardı bizde alerji bölümüne götürdük doktorda proftu baya bilgiliydi. önce alerji testi yaptı sırttan ama bişey çıkmadı. 1 ay sonrası için tekrar çağırdı. ama bize dedi ki yavaş yavaş tadım yaptırmaya başlasanız daha iyi olur. sebze ve meyve olarak tabi. doktor kontrolümüze 20 gün var daha o sebeple hemen doktoruma da danışamıyorum. sizce ne kadar doğru olur? yani oda doktor tabi ama alerji doktoru olunca ne biliyim tam şeyyapamadım😂 bende istiyorum tabi bişeyler tattırmak ama sizce erken mi? bu aylarda başlayan veya şöyle diyim erken doğum yapıp yine de bu aylarda doktor onayıyla başlayan var mı aranızda? yoksa kendi doktoruma danışana kadar bekleyeyim mi?