cikolatatatlisi biz kızım 3 ya da 4 aylıkken aldık şuan 3.5 yaşında hala kullanıyorum. Toz leke tutmuyor. Darbeye karşı koruyor. Soğuğu engelliyor. Ben çok memnunum iyiki almışız diyorum. Boyamalarını, oyun hamuru kinetik kum aktivitelerini sulu oyunları hep onun üzerinde yapıyoruz. Katlanabilir olanlardan bizim ki taşıma çantası ile pikniğe, sahile bile götürdüm.