merve0822 ben hamileyken boyatmadım ama şu an emziriyorum. bebiş o kuaför ortamında olmazsa boya solumazsa, boya da saç diplerine değmezse sanki o kadar zararı olmazmış gibi geliyor. tavsiye olarak söylemiyorum ama yaz gelmeden ben de boyatmak istiyorum en azından bi ombre bi ışıltı 🫠 sıkıldım artıkkkk