duygu_yigit_kerem Kızlar aranızda bebelac gold kullanan var mı beğendiğiniz beğenmediğiniz yönleri oldu mu ben oğluma yeni kullanmaya başladım ama sanki ishal yaptı ve doyuruculuk süresi çok az sanki , doyuruculuğu hakkında var mı gözlemlediğiniz bir şey
ysmnp duygu_yigit_kerem doyuruculuğu diğerlerine göre bana daha iyi gelmişti hipp ve golden goat kullanırken bebeğim 1 buçuk saat sonra tekrar acıkıyordu bebelac da 3 saati buluyordu
ciceksincicek duygu_yigit_kerem bebeklerin sevebileceği bir mama en azından iğrenç bir kokusu yok ama 2 kişiden daha duydum doyurmuyor diye
duygu_yigit_kerem zynpbhrinc 4 ay 15 günlük 120 ml mama yapıyorum aradan 1-1,5 saat sonra ağlamaya başlıyor ve çok gürültülü şekilde kaka yapıyor her yerine çıkıyor
smgcgr duygu_yigit_kerem bende bebelac gold kullanıyorum hipp kullanıyorduk hiç doymuyordu bebelactan memnunuz ancak 120 cc yetmiyor bize 150 cc içiyor geceleri de saat aralığını uzunsa 180 cc veriyorum 120cc artık az geliyor
smgcgr 4ay 23 günlüğüz 23 gün önce tartıldık 7.300 dü 7 bir hafta sonra tekrar kontrlümz var suan bilmiyorum son kilosunu
teachermom_ duygu_yigit_kerem bende kullanıyorum memnunum mama değişikliğinde ishal yapıyor canım normal ilk bizde de olmuştu şuan yok şükür dişten dolayı oluyor gerçi cıvık yapıyor tam ishalde denemez 6 aylık 180 ml içiyor 3-4 saat götürüyor
duygu_yigit_kerem teachermom_ evet tam ishal gibi değil de cıvık yani ve açık sarı olması da normal mi acaba
yeniannee_e duygu_yigit_kerem bebelac gold konformu kulanıyorsunuz nutrıcare de var aradaki var ne bende aldım ama konfor sonra nutrıcare oldugunu da gördüm farkı biliyormusunuz