eddyy 4 ay 12 günlük artık oğlumla birlikte ağlıyoruz kendimi durduramıyorum tuvalet yemek hiçbiri yok çocuğumu tanımıyorum çok uysal koyduğum yerde kalan bir bebekti acaba diyorum nazar mı oldu anneliği çok romantize etmişim hiç bu kadar zorlanıcamı düşünmemiştim doğurmasaydın falan diyenler oluyor çok sinirim bozuluyo mesela tabiki de ben istedim ben 3 yıl tedavi gördüm bin şükür ama bu ay gerçekten çok zorladı beni psikolojim alt üst oldu ve desteksiz büyütüyorum huzursuz olduğu için karın üstü durmuyor yerde yatmıyor dışarı çıkarıyorum yine ağliyor 4,5 aylık olmuş daha dönmüyor mu diyolar vicdan azabı çekiyorum ilgilenmiyor muyum bakamıyor muyum diye yani bu eğer ataksa umarım bu ayı sağlıklı bir şekilde atlatırız 🥲🥲